2011. április 18., hétfő

mini zagyva party

úgy volt, hogy benyus leszalad 7 végén a zagyvára, hisz oly régen volt, és a szívét is megmelengetné egy kis folyóvízi csukapecapeca. hallottunk híreket kósza jászokról is, de sajna tényleg kószának bizonyultak

3 fős alakulattal indultunk a hét közepén, majd egyre dagadt a létszám. földi, frutta, bubu, eti...
délután már majd tízen vallattuk legyesbottal a kedvenc folyómat.
az időjárás a kegyeibe fogadott minket, viszont a vízállással akadt némi gond. sajnos az az állapot állt fenn mikor a víz a -még nem jó, már nem jó- kategóriába csúszott és makacsul tartotta is magát szerda óta.
a jásztelki mérce 220-as vizet regisztrált, ami pont arra elég, hogy a mederből kiszaladó víz éppen hogy ellepje a füvesnek épp nem mondható talajt. ez is probléma volt, hisz a folyamatos téli árvíz minden növényzetet kirohasztott az ártéren, így a jászok, akik ilyenkor már ott dőzsölnek a kisvízben lévő fűerdőben, teljesen felszívódtak. kisebb snecimozgásokat láttunk, dévérek masíroztak, benyust körbesétálta egy ponty, gyönyörű caddis-ek repkedtek és fürödtek a vízben, de a jásznak nyoma sem volt.
csukázással kezdtünk. a tutiban. legalább is jelen pillanatban ez számított tutinak, hiszen a szentgyörgyi álompálya sajnos száraz lett.
csak összehasonlításképp ua a helyszín, mondjuk kicsit már perspektívából.

jelen és a múlt hét
sokat mondó :(

délelőtt a híd fölött próbálkoztunk. elmondható, hogy most a hófehér nyuszi viszi a prímet. súlyozva és súlyozatlan, bár feketével is fogtam, de a fehér az aduász. természetesen mindez merészen bokorba dobva, szó szerint. hisz onnan lehet kicsalni a szebb példányokat. minél közelebb dobod, annál nagyobb az esélye a jó halnak. bánta is egy két tapsifüles az akciókat.
szerintem sajnos nem "horgásztuk ki" rendesen ezt a pályát, hisz ősszel is sok szörnyet rejtett.
délben csaptunk egy kis dumálós szendvicszabát a parton, majd folytattuk ahol abbahagytuk.
később eti telefonjára -aki nagy örömmel tudatta, hogy a híd fölött már hetet fogott,- átrongyoltunk oda.
ez a rész is ugyanazt a képet adta. sajnos innen is hiányzott az a francos 30-50 centi plusz víz. kis 30 centi körüli halakkal volt tele. jó volt rájuk horgászni, hisz dobni és vezetni is könnyű volt a csalit a langós vízben.
szummázva egy jó pecának voltunk részesei, bár szerintem több lehetett volna benne, ha jó a vízállás. általában retúr csukák estek, de sikerült  60 centi fölött is fogni. földi is kibányászott két 50 körülit
benyus keményen fölavatta az élirevasalt szuszogósát és a vacsiúj bakancsát. nameg a halatmégnemfogott ody-t is.

élvezetes és fáraztó nap volt, benyus szavával éve majompicsára égett mindenki képe, kiegészítvén- buzis fehér napszemüvegkerettel a halántékán

köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt minket jelenlétével és ránk merte bízni magát ezen a napon.

mdfk.

benyus, jános és földisfly képek következnek (mivel én szerencsésen otthon hagytam a masinát):

sokat apadt!

catch

and release

a délelőtti team

caddis

sártenger. itt volt a víz egy hete

gázlóavató pálya

szieszta

eti a tutiban :D

mada a loopban

benyus a zagyvában

csipet csapat
eti, bubu, benyus, frutta
jános623, mada, földi, dév

1. Jó peca volt, most is tanultam egy csomót. Pl. a Zagyvára ne indulj el SSG sörét nélkül ;)
    Onnantól kezdett közöm lenni a bokor alatti, méteres vízben fekvő halakhoz, hogy a kapocs fölé nyomtam egy borsónyi ólmot.
    A Vader-féle karácsonyfadíszt még felejtették el a zagyvai csukák ;)
    benyus

2. márminthogy még NEM felejtették el a karácsonyfadíszt, no

3. örülök, hogy jól érezted magad. ha látjuk reményét a jászok visszatérésének, vagy megbalinosodna kőkeményen a víz, megtartjuk a nagy zagyva talit.
    ezek hiányában úgy érzem el fog maradni :(

4. ne maradjon el >x

az ilyen sok fotos postokat szeressuk

large

5. vasarnap megyek a gackara egy hetre szoval nemtudom ............. :))))))

bosznia utan szerintem de azt nagyon sajnalom hogy a szolnoki crew nem teszi tiszteletet a sanican ... :((((((

rács

6. kabbe jóóó?!

a sanica jó lenne, ha nem lenne ki a seggem a gatyából.
    madör

7. hja nem akartam hergelni a kedelyeket .. gondolj arra hogy milyen jo nektek ott a zagyva mellett (mert igy a kepek alapjan nekem annak tunik :) )

a nagy zagyva talit pedig ne merd meg nem tartani, max csukazunk a kakaoban vagy mittudomen

rács

8. A zagyvás módi Mártélyon is műx ;)
    Csomóztam reggel egy súlyozott karácsonyfát, úszó zsenyór, hosszú előke ("imádtam" dobni, hehe:)), erre jött a süsü, meg 2 csukk, meg 4-5 eksön.

9. látod. egy "nagyöreg" is holtig tanul. örülök, hogy bejött ;)

10. Szeretik ezt a föl-le rángatózást.
    Nagyöreg... évgyűrűkben már igen (50+), de legyezésben nem annyira ;)

11. Látom Benyus már a tunningsapkában nyomta...Mada,írdmá' le,hogy ki-kicsoda a csoportképen(balról-jobbra...stb)