2011. április 27., szerda

(k)anal

voltunk a kanálon. g elvitt l gájdold. mindkettő egy nagy gyerek.
imádom őket.
g egy komoly ember. jószívű. bár kurvára nem ismerem, de mikor beszélsz vele, olyan mintha 20 éve ismernétek egymást. de nem akarok belemenni hosszas boncolgatásokba az x-edik söröm után.
l egy vérbeli laza csóka, akivel mindent megbeszélhetünk, segít és önzetlen. tényleg és mindenben. a főpánk és fogsorgyártó...
na gondoljátok, ha két ilyen csókával megy pecázni az ember fia.

a víz, a kanal:
egy csatorna, ami egy baszott nagy tározóból vezeti el a szivárgó és egyéb vizet. (na kb ennyit tudok róla)

k felhív, van-e kedvem kiruccanni kanálozni. én elfogadom és hálás vagyok. korán indulunk. mani beijeszt. zárva a pálya közelgő verseny miatt. mi a kocsiban sokkban.
megérkezünk. l a főpunk hurkát rendel és gurulunk a vízez. a víz nyitva.

a kanizsai banda reggel már félig részeg, a hotelnél váltunk jegyet. piggy lemetélt újjaival szemlélteti hogy lehet legyet kötni, félig nyomorékan. röhögünk. nagyon. sztorizunk.
víz megközelít.
szép, tiszta és mély. kicsit mesterséges, de a pisztrángok ott vannak. látni őket.

volt benne sok. sajna "kicsit" megfogyatkozott. a nagy. kicsikkel tele. nehéz a látottat megfogni (nekem)

délelőtt szerencsétlenkedek. a polish woven nimph  bejön. de csak egy van súlyozott, és a horgom is tompa. sok a kapás. hal csak egy. kell a tungsten. mély a víz!

egy bébi.

délután megszánnak. neon narancs fejű színű nimfát kapok. alázok. szétfogom magam.
nekem is van egy nagyfejű. bekötöm alulra súlynak. érdekes, a naggyal sok kicsit fogok, a kisebbekre jönnek a méretesebbek.sosem értettem a nimfázáshoz (mondjuk a szárazozáshoz sem), sőt nem is szerettem. kezdek ráérezni erre a témára. a part benőtt, az előke hosszú. három nimfa van fenn. sok a gubanc, nehéz dobni. kurvára. a rollok mennek. jó a benyus féle dt.

magányosan dobálok. jönnek a halak. 20 centinél nem fogok nagyobbat. de sokat. és rohadt jól küzdenek!!! van, hogy 3 dobásból hármat fogok. élvezem. jó pályák vannak, ígéretesek. várom a nagyot...

nem jön. egész nap nem találom.

az eddigi legjobb pinyófotóm.

első pecának nagyon jó volt. ráéreztem az ízére, és szépen fogtam délután. kényszerhelyzetben is ment a dobás és élveztem minden percét.
jó volt egy kis klírvóter peca. de vártam a nagyot. sajna nem jött. bár a klokotos műanyagnál sokkal jobban esett.