2010. június 14., hétfő

behorgászok!!!


ez olyan mint a behugyozok! mikor má' nagyon kell!!!
szóval nagyon kivagyok! hetek óta nem voltam legyezni. bár lekötöttem a sanra 160 legyet, de még mindig üresnek érzem a dobozom. a környékem mindem víz szar!
a tisza 1000 körül. állítólag láttak rajta kérészt, de ha repül is, az ár miatt általános halászati és horgászati tilalom van érvényben.
a zagyva állóvízzé vált. szimplán sehová sem folyik. áll és duzzad. saras, barna katyvasz. elvétve látok halmozgást,de száz grammos szivarólom kéne a meghorgászásához.
szóval kivagyok, kötök és kötök. mint egy nagymama. mint egy nagymama télen.
mentsen meg valaki!!!
ammen_madafaka

4 megjegyzés:

  1. Barátom.! Maximálisan meg értem fájdalmad. Az idén nagyon ki b..... velünk a teremtő. Ha a jövő hónap közepétől nagyon de nagyon jó lenne a víz .- Ez az év már akkor is necces lessz. Szóval jól meg vígasztaltalak. Megyek is és bosszúból megtaposom a kalapom. ( hogy segít e azt nem tudom, de legalább kiengedem a gőzt).

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, az előbbi bejegyzést el felejtettem aláírni. De gondolom tudod ki szokott baromságokat írni. János623.

    VálaszTörlés
  3. tudom. én!
    1x űbb, ha a bejegyzés írásánál a google profilt választod ki. szerintem! üdv

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Voltam a Zagyva felső részén az is horgászhatatlan.
    Azonban a tavakban, a Duna öblökben, a csatornákban tök jó lehet legyezni.
    A Balcsi is király, az Omszkin van feketesügér, a Duna öblökben balin, stb.

    Üdv. Irsa Jani

    VálaszTörlés