2013. május 3., péntek

Itt van május elseje...


Május 1.
Piszok meleg. Aki teheti lazít.-Sörözik. Vagy a családdal tölti a napot.
Peti reggel jelzi menne legyezni Jásztelekre. Jelentkező csak én vagyok. Beszélünk, indulás úgy négy óra körül.
Még ez is egy kicsit korán van,de nem vészes.Vasárnaphoz képest a Zagyva apadt 20 cm-t.
De ettől még nagy a víz, és húz ezerrel! Igyekszünk a túloldali bokrok mögé dobni. De a légy csak pillanatokig van a jó helyen. Az áramlás belekap a zsinórba és már száguld is a légy kifelé!  Ez a sebesség kardhalra jól is lenne.


No de itt!?- Ennek ellenére jó pár tolóhullám indul az egyre gyorsuló légy után. Persze rendszerint lekésik.
Vagy elhibázzák! De az első pár dobásból sikerül az első domolykót megfogni! Nem lesz ez rossz...
No igen! Ezek után dobálás, egy pár elhibázott kapás. Majd még két társa követte! Gyorsak voltak. Megkaparintották a legyet.- Erősen alkonyodik. Peti a hátam mögött. Már össze szerelt.Megyünk?
Én még dobok egy párat.-Légy a megszokott helyen landol.-Gyönyörű ráfordulás!-Időben akasztok.
És kezdődik a tánc!-Részemről is. Bizony utána kellet menni a halnak aki kihasználta a sodrás erejét is.
Érdekes módon sűrű fejrázásokkal is fűszerezte a védekezését! (lelki szemeimmel már egy emberes süllőt láttam)

Végül is egy szép balinnal búcsúzott tőlem Zagyva. Ami nem is volt rossz. Igazán jó érzés volt a kissé alul méretezett szereléssel megfogni... 4# bot, 0.16 os tippet.

Röviden tömören ennyi történt. Kívánok nektek is hasonló élményt.
János623

2 megjegyzés:

  1. Na, ezek szerint a domik visszatértek a Zagyvába?!
    Szép "bónusz" hal!

    VálaszTörlés
  2. Szép Balin !!
    Szeretem az ilyen balinos domis villám pecákat!!
    üdv.
    MUKI
    VaNkÓ BaLáZs

    VálaszTörlés