2010. október 25., hétfő

san kupa 2010

megint megjártuk a san-t. így is meg úgy is.
minden remekül indult. épségben szarvaskarambol és útomlás nélkül odaértünk csütörtök este. egy sör mellett megbeszéltük a gawrában a tapasztalatokat azokkal, kik már csütörtökön is horgásztak, de nem kényeztette el őket a folyó.
a pénteki "edzésnap" eseménydúsan indult. magyarul nem fogtunk szinte semmit. az orkán erejű szélben recsegő és épp kidőlő fák robajában szetségeltünk, hogy mi a f@szé fúj ennyire a szél. a börtönnél voltunk. átnyargaltunk a szigetekhez. egy majdnem elcseszett nap után igazán halat érdemelhettünk volna. szétváltunk és mindenki tette a dolgát. beleakadtunk egy két szebb darabba, pérbe és pisztrángba is. igazán a szárazak jöttek be. kicsi cdc-k
este szokásos vacsi, sör, légykötés...
a verseny napja KATASZTÓFÁLISRA sikeredett. nem részletezem, de a szél mellett megkeserített minket a haltalanság. mármint, hogy mi nem fogtunk. mármint pért,mert a pinyó az jött számolatlanul.a lengyelek bezzeg aprították kifelé a péreket. na. egy szó mint száz, ismerni kéne a vizet, a legyet, nameg nimfázni sem lenne rossz megtanulni. igaz nem voltunk egyedül ezzel a problémával, hisz a csapat 80%-a nem fogott értékelhető halat.
vasárnap az esélytelenek nyugalmával indultunk a vízhez. a szél elállt. rajzott. szedett. úgyhogy fogtunk ismét. sőt, több pért mint pisztrángot.
levonva minden konzekvenciát:
sose igyál annyit, mint a miki! :D
a vízről szart sem tudunk. a legyekről még annyit sem. nem tudunk nimfázni, bár a szárazlegyes technikánk is elég gyatra.
ha nincs szedés, fingunk sincs hol keressük a halat. ha szed majd csak beleakadunk egybe.
szóval lesz mivel foglalkozni az elkövetkezendő hosszú téli estéken...
mdfk

fotók jönnek...

1. Jól összefoglaltad. A levont tanúságok helyt állóak.Bár a tály a víz szép. A halak egészségesek és meglepően jól küzdenek.Igyekeztem lazán venni a pecát.- Nem is tehettem mást!Hiszen számomra idegen volt ez a szép folyó.Meg ismeréséhez évek kellenének.Egy kirándulás alatt többet nem tudtam kihozni a helyzetből.De galócán kívül azért fogtam halakat. Úgy hogy panaszra nincs okom.A társaság jó volt!Köszi az önzetlen segitséget mindenkinek!
    János623.

2. A képek láttán jövőre elmegyek élve vagy halva.
    Gratulálok a halakhoz!
    Pety

3. Szerintem ezen semmi csodálkoznivaló nincs.Innen sokkal nehezebb jó péresnek lenni attól,aki ilyen víz mellett él.És fordítva.
    Szóval ezzel a körülménnyel elég nehéz jót domborítani pisztrángos/péres vizen.Próbáltam már megmagyarázni az illetékeseknek is,de hiába.Jó nekünk az örökös utolsó hely...

4. így van levi! na de ha milliomos leszek, tuti lehúzok egy jó pár szezont egy két helyen :)