2010. szeptember 5., vasárnap

süllözni mentem...

...balint fogtam.

a tisza még mindig magas. két nap alatt egy métert áradt, zavaros mint a szar. hajnalban szakadt az eső, de ha már felkeltem ötkor, nem maradtam itthon.
bevetettem az újonnan kötött süllős legyeket, de szinte kapás nélkül úsztam meg. bocs, fogtam egy kis csukát. na de az se süllő ugyebár. szerencsére a böszme sztrímert csak a szájában fogta, így nem harapta el a damilom.
a balinok mozgolódni kezdtek, ezért úgy döntöttem átszerelek. fel a jól bevált sárga-fehér bucktail. sokadik követésre végre halam is lett, ŐNnagysága személyében.


ezekben az ínséges időkben ezt is becsülni kell!
mada

4 megjegyzés:

  1. Nekem mondod???Itt a Dunán nyakig ér a víz,baszok rá,fel a motort,oszt gyia!
    Nagyon jó az a Tisza is!

    VálaszTörlés
  2. Nem baj,most,hogy voltam Szentesnél,kb csilliárd kisbalin volt a vízben,a haverom meg azt mondta,rengeteg maradt még a kubikokban,folyamatosan hordják őket ki a Tiszába.
    Jövőre biztos ott fog enni a fene nehányszor...

    VálaszTörlés
  3. várunk szeretettel!!!
    van egy két titkos favoritom :)))

    VálaszTörlés